Dramatisk øge salget med kys Test

Vi har alle hørt udtrykket kys på én gang eller anden – “Keep It Simple, Stupid.” Dog overtræder fleste af sælgerne dette grundlæggende princip oftere end ikke.
Lad mig begynde med nogle eksempler på, hvad jeg taler om. På en holdning jeg afholdt, sad jeg ved siden af en person, der kunne have været en top sælger. Både han og jeg drives meget den samme i, snarere end kolde opkald, vi kørte vores eget personlige marketing programmer til at generere kundeemner og simpelthen tog de opkald, der kom ind som et resultat. Problemet er, hvad han gjorde med opkald. Når nogen kaldte mig, klar til at købe, jeg straks gik i lukke handlen og gøre ordninger enten komme ud med papirarbejdet eller faxe det. Han, på den anden side gik ind i en fuld-længde selskab historie og en masse andre oplysninger, at han absolut ikke bør fortælle en kvalificeret udsigt medmindre de anmoder om det. Slutresultatet er, at folk, der hedder klar til at tilmelde dig en af vores tjenester mistede interessen og ikke købe noget på alle.
Et andet eksempel er, hvad der sker hver gang jeg forsøger at lave en forretning, købe. Er jeg her, siger “Ja, jeg vil købe,” og salg rep lauches i en virksomhed historien om hvor længe de har været i virksomhed, som deres store kunder er, og så videre. Heldigt for disse sælgere, produktet sælger normalt sig selv og jeg stadig købe. Men jeg er villig til at vædde på, at en masse mennesker ikke. Intet er mere frustrerende end picking up telefon mundheld, “Hej, her er jeg klar til at købe,” og at have nogle rep, gå ind i en historie prale med hvor stor virksomheden er og alt, hvad de kan gøre. Der kommer ud som ren arrogance at en virksomhedsejer. Hvad mere er, fremmedgør taler om din store virksomhedskunder de fleste små virksomhedsejere. De antager, deres behov vil blive placeret andet til dem af de store hunde og at de vil være behandlet som bare et nummer, når du ringer til tjenesten.
Jeg tror de fleste uddannelse er ved roden af denne massiv problem. Hvert kursus jeg har taget er gået gennem trinnene til et salg. Problemet er, hvad nu hvis alle trin ikke finde sted? Overveje “indvending håndtering.” Da jeg arbejdede for dette selskab, jeg nævnte tidligere, havde mange af mine udsigter ingen indvendinger, fordi min marketingobjekter tog sig af dem på forhånd. Antages det, at hvert af disse trin vil finde sted, vil en masse sælgere bevirke noget til at ske, når det virkelig ikke bør have til at begynde med. Hvis et kundeemne ikke kommer med nogen større indsigelser, ikke give dem en grund til!
Jeg har set en masse ledere kræver deres reps at udfylde en “blyplade”, der dokumenterer hvert trin af salget. Dette forudsætter, at hvert af skridt vil ske, når de ikke kan. Hvis du skal vedligeholde disse typer af poster, springe noget, der ikke sker naturligt. Ikke fremkalde en udsigt til at indtaste en sælger fase, der ikke kan kun være unødvendig, men kan forårsage du mister salget helt.
Bruge kys test, når du sælger. Altid spørge dig selv om hvad du laver er faktisk nødvendigt. Tro mig, du vil spare dig selv en masse spildtid og salgsnedgang derved. Jeg gjorde.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *