Del 1 af 5 på hjem Business Set-Up Guide

Kære læser,

Disse artikler vil give en trin for trin guide til hvordan du start og Kør et hjem baseret virksomhed baseret på mine erfaringer og andre hjem virksomhedsejere. Dette er del 1 i en serie af 5 artikler. De er skrevet i et grundlæggende format, og hvor muligt hovedpunkter er sammenfattet i et forsøg på at blive forstået af alle. Jeg har forsøgt at minimere de tekniske jargon så meget som muligt.

Så lad os hoppe direkte ind og se hvad vi har brug at vide om starter og kører et hjem baseret virksomhed.

Hilsen

Alvin

Jeg offentliggøre Home Business Tips, en frisk og informativt nyhedsbrev dedikeret til at støtte folk som dig! Hvis du er på udkig efter bedst rangerede hjem forretningsmuligheder, nyeste tidsbesparende værktøjer og nyttige støtte fra en ven i erhvervslivet, kommer og en grab en F-R-E-E abonnement i dag på:

Hvilken type forretning?

Følgende er en liste over business, der kan køres fra hjemmet. Ser gennem listen, og Bemærk, nogen at få fat i dig, disse kan give ideer til at udforske og udvikle. Bemærk venligst at denne liste er ikke udtømmende, er der mange hjem baseret virksomhed muligheder derude!

Aromaterapi

Skønhed terapi

Bogholderi

Computer reparationer

Desktop publishing

Event management

Møbler restaurering

Grafisk design

Frisør

Boligindretning

Network marketing

CV skrivning

Tutoring

Webdesign

Vil det fungere?

Mange mennesker spilde deres ressourcer på gode idéer, men ikke levedygtige virksomheder udsagn. Du skal foretage en undersøgelse af muligheden for at afprøve ideen og hjælpe dig med at træffe en beslutning om du nødt til at forfølge det eller ej. Mere om dette senere.

Essentials skal du overveje for et hjem baseret virksomhed:

En god idé

Penge

Tid

Kunder

Beliggenhed

Husk dette er en forretning og en virksomhed kræver tid og penge. Sørg for du allokerer tilstrækkelige mængder af begge disse, når du gør din forskning.

Et godt sted at starte din forskning er at se, om nogen andre har gjort det før på en anden placering. Finde ud af, hvis de var vellykket eller ej og hvorfor. Dette kan indebære en simpel e-mail- eller et telefonopkald, du vil blive overrasket over hvor mange mennesker er villige til at fortælle deres historie.

Retsforhold

En beslutning skal foretages på den retlige struktur til at drive virksomhed, fx: eneejer, aktieselskab. Du er bedst at tjekke med en kvalificeret professionel, som en revisor, til at bestemme, hvad vil være bedst for dig.

Business omkostninger

Du er nødt til at tage tingene seriøst, en virksomhed har brug for kapital til at starte og drive. Du skal beregne firmaudgifter og følgende liste vil hjælpe dig tænke og vurdere nogle omkostninger. Husk disse er opført for at stimulere dig og din virksomhed kan være forskellige, du kan have forskellige omkostninger.

Firmaudgifter

Start kapital

Telefon, fax, computer

Driftsomkostninger

Forsikring

Rengøring

Gas & elektricitet

Administrationsomkostninger

Kontorartikler

Konsulent gebyrer

Information teknologi udgifter

Trading omkostninger

Renteudgifter

Leasing

Emballagematerialer

Rejseudgifter & netværk

Break even-punktet

At kende omkostningerne er vigtigt at beregne salg skulle nå nulpunktet. Dette er, hvor bruttoresultatet er det samme som dine driftsomkostninger. Hvis din virksomhed ikke gøre penge nok til at nå nulpunktet, plus fortjeneste for alle dine bestræbelser, kan denne forretningsidé ikke være muligt.

Låne penge

Du kan have tilstrækkelig penge til at starte og drive virksomhed. Typisk du kunne nærme sig familie, banker og finansielle samfund til at hjælpe dig med at kick starte din idé.

Når du låner penge Sørg for at kender du:

Hvor meget du har brug for

Hvad du vil gøre med det.

Hvornår og hvordan du vil tilbagebetale det

Hvilken sikkerhed du kan tilbyde

Målgruppe

Du skal kende den gruppe af personer, du ønsker at sælge dit produkt eller din service til:

Hvem de er

Deres placering

Hvornår & hvor ofte de køber

Hvor meget er de villige til at betale

Deres alder

Konkurrencen

De fleste gange er der allerede andre gør hvad du vil gøre. Tænk, om hvilken måde du kan konkurrere med dem:

Pris

Kvalitet

Viden

Service

Denne måde du og dine kunder vil være klar på din konkurrencefordel.

SWOT-analyse

En SWOT-analyse er et værktøj til at hjælpe dig med at afgøre, om din virksomhed vil arbejde. SWOT står for:

Styrke

Svagheder

Muligheder

Trusler

Styrke og svagheder er faktorer inde i din virksomhed, som virksomheden har en kontrol over. Disse er, hvad din virksomhed er gode og dårlige på.

Muligheder og trusler er faktorer uden for din virksomhed, som virksomheden ikke har nogen kontrol over. Du vil finde, at dine muligheder vil dukke op fra dine stærke sider, mens din svaghed ville blive trusler for din virksomhed.

Leverandører

Når du har bestemt, hvilke produkter du har brug for, find en leverandør. Forskning forskellige leverandører og udforske, hvad de kan tilbyde dig. Forhandle de bedst mulige priser og handel vilkår du kan. Arbejde tæt sammen med leverandører vil danne en stærk rygrad for din virksomhed.

Likviditetsbudget

Dette styringsredskab er væsentlige og giver dig en oversigt over dine månedlige indtjening og omkostninger over 12 måneder.

Den grundlæggende format af et likviditetsbudget er:

Startsaldo

Tilføje forventede pengestrømme

Fratrække forventede pengestrømme

Resultatet er budgetteret kontant balance

Normalt kan når du først starter et hjem baseret virksomhed det være lettere at gøre en tre måned cash flow projektion. Liste over de faktiske månedlige resultater og dette vil lade dig vide, hvordan præcis din fremskrivninger er og giver dig og tanken om en tendens, så du bliver projektet de næste 3 måneder.

Klik her for at få andre ressourcer på Home Baseret Business Idéer & muligheder

Jeg gør så mange penge en deltid fra mit hjem Business som jeg arbejdede fuld tid i min 9-5 Job. Vil du høre min historie?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *